> design > add a gadget > HTML/javascript Rainbow Pinwheel Pointer > Design > Add Gadget > Html/JavaScriptff { panda }


Mr.Penang and Ms.Perak <3 Hidup tak selalunya indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan .

Demam -.-
Saturday 14 December 2013,, 01:43, 0 comments
Demam dapat bubur ayam Mcd dari akak and abg :D Thanks you so much ,rasa nak menangis bila tengok muka dorang , sakit ? ada juga yang dtg melawat walaupun sekejap aku hargainya. Aku ingatkan dah takde yang nak ambil tau pasal aku ,semua kata tangan aku sejuk ,jgn takutkan aku , abg apiz jahat(abg ipar) kenakan aku , aku demam pun dia boleh bergurau lagi .
Apa2 pun seronok sgt . Tak sabar rasa ye nak balik rumah PERAK :)
Mak call tadi, ayat pertama dia cakap 'dah makan ubat belum'? haha , kelakar la mak nie , aku cakap 'nadiah tak suka makan ubat la mak lupa ke , antibody nadiah kan kuat hehe'? Mak : 'ye mak tau,antibody kamu kuat ,kuat la sgt tumbang kang dan ingat jgn makan bnde yg kamu tak boleh makan' aku : ye mak , love you mak , tunggu nadiah balik ye' .

TERHARU :) 
Dapat makan nie pun dah cukup , Alhamdullillah :D




Nadiah sayang along,angah,glut,makayah semua la sebab perihatin terhadap nadiah , nadiah akan sembuh tak lama lagi , demam biasa jgn risau okay .
Orang demam memang hilang selera sebab semua bnde yg dia mkn takkan rasa apa dan tak sedap biasa lah orang demam kan , semua pernah rasakan? So rajin2 lah mkn ubat jgn jadi macam saya . hehe :P

BERSYUKUR PADA ALLAH .
ASSALAMUALAIKUM .