> design > add a gadget > HTML/javascript Rainbow Pinwheel Pointer > Design > Add Gadget > Html/JavaScriptff { panda }


Mr.Penang and Ms.Perak <3 Hidup tak selalunya indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan .

Gila Korea,Gila China,Gila Game,Macam2 lagi la :D
Sunday 15 December 2013,, 03:36, 0 comments
Ahad :) Bosan , dekat rumah tgl 6 orang yg lain balik kampung . K jealous !@#

15/12/2013


Hai ! Hari nie nak cte pasal budak2 rumah aku,huhh macam2 la perangai dorang nie.Bosan aku takde sape nak layan aku dorang sibuk layan korea,cina langsung tak pedulikan org, mandi tak , makan tak,solat lambat . Haha , gila sgt dengan abg hensem ,korea,cina memang hensem2 tu yg dorang tergila2 tu . dari hari tu dengan drama korea je sampai la nie,ish2 yg tak tahan ye sampai lebam2 mata tengok(tidur lambat) hahaha :D
Dahsyat dorang nie,balik dari dobi pun dorang tengok lagi,hahaha aku pun tak paham ape yg ada pada mamat korea tu,aku pun gila korea juga tapi tak teruk macam dorang.Aku bosan tak tau nak buat ape aku pun main la game,ngadap game je sampai dorang ckp aku gila game,takpe tak kisah sebab aku memang suka main game takde game dlm hidup tak best rasa sunyi,lebih baik main game daripada game orang kan? Tak baik berdosa,yg dorang nie pula lebih baik tonton drama korea,cina daripada tonton cerita yg tak berfaedah kan? Aku tak kisah la lagipun itu hak dorang, HAK kami!
Dekat rumah nie tv pun dah rosak,sunyi je dulu selalu dengar suara tv sekarang dengar suara org menjerit2 'hensem ye! sweet ye!' Haha,kelakar la dorang nie,perempuan kalau tengok korea,cina comel kan ^_^
Ada internet lagi senang la nak buat kje,assignment,report dll . Senang nak cari bahan2,lagi seronok la dorang nak tonton drama macam2,online,tweet sana tweet sini . Itu la kje kami bila ada assignment last2 minute baru nak buat tu memang selalu kami buat . Hahaha,baru kelam kabut nak buat kelakar tengok gelagat dorang. 
Apa2 pun terjadi , kami semua tetap bersama walaupun ada yg gaduh,tarik muka,merajuk,tak bertegur,tak bersepakat kami still lagi berkawan . Kawan baru katakan biasa la baru nak kenal antara 1 sama lain, tapi yg pelik ye kami nie semua tak macam orang lain baru kenal bape hari dah macam adik-beradik . Macam dah lama kenal je , mana idak ye semua ye peramah,otak gila2,sporthing . Kami tetap kawan :D
Sayang Korang <3

Persahabatan Kami <3

Nazifa>Kak Umie
Masytah>Along
Fatin Nazurah>Angah
Anis Fatin Farhana>Alang
Saidatul Aishah>Ateh
Norliyana>Acik
Nurul Nadhiratul Nabilah>Andak
Faten Syahreeyah>Achuk
Nadiah(AKU)>Abby
Raihana>Dek Ann


Gila Korea :D



Gila China :D



Gila Games :D



Cukup la nie . Takde idea lagi .  hehehe :)