> design > add a gadget > HTML/javascript Rainbow Pinwheel Pointer > Design > Add Gadget > Html/JavaScriptff { panda }


Mr.Penang and Ms.Perak <3 Hidup tak selalunya indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan .

Happy Together :D
Monday 16 December 2013,, 17:55, 0 comments
Assalamualaikum, hyeeee ! Okay start bercerita . haha , sepatutnya harinie aku ada kelas tapi kami ada berita gembira iaitu "kelas batal" . So tengah free takde buat ape,tengah bosan ape lagi meluangkan masa bersama blog la :) Tajuk harinie Happy Together ye , emm sebenarnya nak story pasal kawan2 . Nie photo Kawan2 Housemate aku termasuk la aku hee ,sory kalau tak jelas  :-

KAMI PILIH PICOMS :D


Okay , semua ada ye , takde yg tinggalkan . Semua cukup,molek2 semua ye yg paling comel aku haha(perasan) . Kami selalu bersama susah dan senang sentiasa ada,kalau ada yg tak tolong tu,takde kat tempat kejadian,tak tau ape yg berlaku faham2 la mesti ada hal la tu . Masing2 ada masalah peribadi kan so kena lah saling memahami ye . Bukan tu je,malah kami suka gurau2,otak gile2,masuk air,cakap?lepas sana lepas sini ,alaa tak kisah la semua ye spothing takde yg terasa kot,bagi aku tak kisah la korang nak buat ape,aku tau tu cuma sekadar gurauan dan hak korang aku faham semua ada kehendak sendiri kan? Jadi diri sendiri lagi bagus . Aku doakan semoga berjaya kawan2,jadilah seorang insan yang berguna,kejar lah cita2,berusahalah dan tabah,jangan mudah berputus asa,berubah ke jalan yang benar paling penting jangan lupa diri bila kita dah berjaya nanti :)

Lagipun aku dah masak sangat dengan peragai dorang nie , semua dah tau kan,semua jenis tak kisah . Ape2 pun memang terbaik la semua ye , banyak yg kteorg lalui macam2 terjadi tapi kami tetap kuat utk hadapinya yg penting kita semua bersama .Ada yg tak puas hati tu biasa la aku dah bosan sangat kalau bab tu(macam belajar sejarah pulak dah) ,yela kalau tak puas hati boleh je gaduh tapi aku fikir 1 rumah tak elok juga nak bergaduh tak seronok jadi ye , aku harap sangat jgn la ada yg tak puas hati,tarik muka,diamkan diri,buat hal sendiri,pentingkan diri .Sebenarnya tu semua tak elok walaupun aku kadang2 tak puas hati tapi ada 1 cara yg buat aku tabah adalah 'bersabar' tu je aku selalu buat .Kata KAWAN mesti la kena saling menyayangi,memahami,menghormati dan membantu .Jangan lah pentingkan diri semua tu la yg boleh menyebabkan pergaduhan .Kan bagus kalau kita amalkan selalu yg tercatat kat bawah nie .Ingat lagi ayat aku"MANA AKIDAH DAN AKHLAK KORANG?"hehe ,Peace yoww !


PERSAHABATAN KAMI


We care , we share :)

Sharing is caring :P

Always together :D

Loving friends <3