> design > add a gadget > HTML/javascript Rainbow Pinwheel Pointer > Design > Add Gadget > Html/JavaScriptff { panda }


Mr.Penang and Ms.Perak <3 Hidup tak selalunya indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan .

My Life
Saturday 14 December 2013,, 00:25, 0 comments
Assalamualaikum , Hi i'm Nadiah :)
Umur 18 years , dah cukup bulan . hehe ,asal selangor tapi stay kat perak ikut MakAyah . Adik-beradik ada 6 je , huhu dan saya seconds last dan boleh tahan manja lah dengan MakAyah,walaupun ada adik lelaki saya tetap jealous hehehe . Sekarang saya duduk jauh dari family ,dapat smbung belajar dekat K.L . PICOMS ! this is my kolej saya dalam bidang Medical Science boleh tahan juga lah mencabar dan menguji kesabaran . Biasa lah baru permulaan kan lama2 biasa la tu . Now,baru sem 2 macam2 pengalaman yg saya dapat byk la . Inilah nama ye berdikari , cuba berusaha untuk mencapai cita2 yg di idamkan . Okay , sebenarnya hari nie tak ada cte yg menarik pun just mengarut je nie tengah bosan tak tau nak buat apa . Mungkin akan dtg ada story baru nantikan dengan penuh kesabaran :D Hahaha , ayat rojak .

First Blog :)
Blog dulu lupa email dan password :(
Saya seorang yang pendiam,ceria,nakal dan seorang yang setia haha :D
Dulu ceria sekarang mungkin tak ceria mcm dulu lagi kot . (hati terluka)
Redha dengan ketentuan Illahi .





See you agains Blog :)