> design > add a gadget > HTML/javascript Rainbow Pinwheel Pointer > Design > Add Gadget > Html/JavaScriptff { panda }


Mr.Penang and Ms.Perak <3 Hidup tak selalunya indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan .

Nata De' Coco --> Siapakah dia ?
Monday 3 March 2014,, 10:26, 0 comments

Assalamualaikum,hyeee ! Dah lama tak bukak blog nie rindu sgt2 . Kesian blog nie :(

Okay hari nie nak cte pasal NATA DE' COCO ape maksud ye nie ? Haha , ada seorang lelaki nie suka sgt dengan perkataan NATA DE' COCO tak tau kenapa sampai semua phone dia nama tu juga hahaha  . Dia yg bernama NOOR HISHAM BIN JALIL :) Dia lah kawan lelaki yg terbaik ,bestfriend paling gile2 , terbaik la . Saya kenal dengan dia secara tak sengaja maksud ye . Time first kenal ngn dia ,dia minta no. telefon terus dengan selamba ye mcm dah kenal lama je . Hahahaha , sgt lawak :D Kami sms2 lama-kelamaan kami semakin rapat ,mcm tak percaya pun ada sebab terlalu cepat macam kami dah kenal lama . Sampai sekarang dia stay ada dengan saya , dia banyak membantu saya,selalu ada bila saya perlu , dan dia selalu buat saya ketawa :D Dia seorang pelawak , kawan yg lawak . Dia sgt baik dengan saya kadang2 dia sweet , hee . Tapi dia suka pendam perasaan,dan dia jenis tak kesah walauapapun terjadi dia still boleh tersenyum macam tak ada ape2 berlaku . Tak elok pendam2 nie boleh jadi gile taww , heee . Berkawan dengan dia macam bukan kawan dah , ramai kata kami sweet la ape la , hahaha haruslah sweet kan SHAM ! Mula2 kenal malu2 , sekarang pi lantak dua2 muka tak malu dah , haha dengan dia asyik nak gelak je bahagia ye hidup .Sekarang aku dah boleh tersenyum kembali gelak semula ,dah tak sedih macam dulu lagi . Aku nak happy kan diri aku nie ,kena kuat hadapi semua cabaran dan terima kenyataan . Aku rasa hidup aku sekarang dah bahagia seperti dahulu :D huh .
Sham ada perasaan terhadap aku,tapi aku belum bersedia dan dia faham aku . Dia terlalu baik dengan aku insyallah suatu hari nanti kalau ada jodoh kita bersama , bersama la kita ye . hehe :) Perhubungan kami biar lah rahsia hahaha ^_^
Hati ini belum bersedia dan belum pulih sepenuhnya .. 
Persahabatan kami takkan terpisah seperti persahabatan aku dengan SAIDATUL AISHAH BT YAHYA :D
Kami akan tetap bersama ,susah senang bersama ,saling membantu , saling menghargai , saling menyayangi . Kami akan together2 hahaha :D Sham ! thanks sebab dah buat saya tersenyum kembali , thanks dah banyak buat saya ketawa saya happy sgt . Saya selesa dengan awak,tanpa awak mungkin saya tak ceria seperti sekarang nie . Seronok dapat kenal dengan awak, awak terlalu baik dan selalu ambil berat tentang saya akan hargai semua tu terima kasih banyak2 sham :) Thanks , saya takkan lupa jasa2 awak . Walaupun hang banyak bahan cheq mengenakan org je, takpa cheq tak kesah BUFFERING ye amboi2 ,Huhu . 
Tiba2 aku rindu kau senget , hehe . Semoga berjumpa lagi :D Rasa ye cukup sampai sini , tak boleh lebih2 hahaha .